After all that we been through, I know we're cool

Nu får du fan ge dig, orkar inte med ditt jävla tänkande och funderande och fantiserande hela tiden. Det är jävligt tröttsamt. Och rätt patetiskt om jag ska vara ärlig. There, I said it. Det är patetiskt. Det du håller på med, det är patetiskt. Så sluta med det. Nu. För det är inte bra för dig, det du håller med. Skaffa dig ett liv med mening, håll på med saker du tycker om och som gör någon nytta för dig själv...


Nu ska jag gå och göra mina 20 situps, 10 armhävningar, 20 knäböj och 20 utfallssteg. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad har hänt? <3

Gör du allt det där varje natt? :O Snacka om självdisciplin haha. Jag gjorde precis värsta work-outen för att jag skippade att springa idag, men jag skulle aldrig orka göra det varje natt -.-

2011-08-08 @ 23:32:52

KOMMENTERA INTE SKIT, TACK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0